Si zic…

Posted: 8 Septembrie 2009 in Random
Etichete:, , , , , , ,

Si zic…
Mama ce imi vine sa zic! Si cate sa zic! Si nu le zic niciodata, nu spun niciodata ceea ce as vrea de fapt, ceea ce ar trebui…insa cuvintele ruleaza in capul meu intr-o invalmaseala de nedescris.
Si azi zic (in sinea mea desigur) hai sa scriu daca tot nu zic. Hai sa-mi eliberez frustrarile, care in ultima vreme sunt din ce in ce mai dese si sa astern ceva pe hartia asta virtuala…ca deh! toata lumea bloggareste azi….si oricum am destul timp sa fac asta la munca…si sper ca sefa mea nu va gasi in vecii vecilor acest blog…si stiu ca probabil nu ma voi tine de el…insa pe moment pare o idee buna…
Ah da, trebuie sa spun ceva despre mine…sa ma autocaracterizez, insa eu sunt prea critica in ceea ce priveste persoana mea si nu am chef sa ma si autodemoralizez. Ce mai conteaza cum sunt? Adica deja v-ati facut o vaga parere. Ar conta daca as zice ca sunt sociabila, optimista si am ochii verzi-albastri? Oricum din randurile de mai sus reiese ideea de frustrare care se cam bate cap in cap cu descrierea laconica din fraza anterioara.
Evit sa mai fac vreo descriere…a mea.
Poate ar trebui sa fac o mica precizare legat de titlul blogului. Nu nu are nici o legatura cu The Ting Things desi m-am gandit la ei cand il scriam. Se refera strict la insemnatatea sa „Ala nu este numele meu!”. De fapt ar fi trebuit sa zic „That’s not my fuckin’ name!!!” si asta pentru ca numele meu desi face subiectul unui roman destul de cunoscut al unui scriitor arhicunoscut este intotdeauna stalcit si pocit in toate directiile. E foarte nasol cand primesti acasa o hartie, sau cand primesti un mail sau un telefon si iti vezi/auzi numele batjocorit. Si nu mi se pare amuzant…oh nu! pentru ca nu sunt cazuri izolate. Aproape zilnic trebuie sa imi repet numele de 2-3 ori cand il spun cuiva si chiar si atunci nu sunt sigura daca l-a inteles si ma gandesc cu oroare la mail-ul pe care o sa mi-l trimita. In atentia Doamnei … (That’s not my fuckin’ name).
Si nu, nu sunt doamna dar este mai comod sa nu intrebe ce stare civila posed. As prefera sincer sa scrie acolo doar numele meu ravasit fara sa mai vad si Doamna inainte pentru ca agraveaza si mai tare starea de iritare pe care o am chiar inainte de a deschide mail-ul. Eu ma gandesc, asa in sinea mea, ca daca nu as intelege un nume sau nu as fi foarte sigura ca l-am inteles, nu m-as apuca sa scriu un mail catre acea persoana batjocorindu-i numele; as prefera sa ii mentionez functia sau, daca nu o stiu, sa aduc in discutie conversatia telefonica…oricum ceva care sa il scape pe destinatarul meu de stari de ras, iritare (cine stie, poate sunt si altii iritati de chestia asta) sau mai stiu eu ce trairi interioare.
Da ati ghicit! Am o mare problema cu numele meu. Aha…Ma enerveaza, ma exaspereaza cand il vad stalcit pe hartie sau pe ecran sau prin cablul telefonic, si asta nu pentru ca imi pasa de el (oricum la un moment dat o sa scap de el) ci pentru ca este urat…este un nume de familie urat si mai este si al tatalui meu care este despartit de mama mea si pe care nu il cunosc mai deloc si care este un … si un … si etc.
E si un nume destul de rar. Rar si urat…proasta combinatie. Si suna urat…multe consoane dure. In tot ASE-ul am mai gasit o ratacita cu acelasi nume. Si ma streseaza ca trebuie sa il scriu, sa ma identific prin el. Culmea e ca detest atat de tare acest nume dar atunci cand ma semnez nu incerc sa maschez orice prezenta a lui facand o mazgalitura demna de vreun doctor…nuuuu…il scriu intreg, poate chiar pompos, ostentativ.
Nuuuu, in nici un caz nu il spun. E pe undeva pe aici…dar eu nu il astern aici, clar! E o problema la mansarda undeva, recunosc…dar deh! fiecare cu ce-l doare. Fair enough.
Asa ca mie mi-a parut bine… nu stiu daca si voua 😉

Lasă un răspuns

