Ambitioneaza-te!

Posted: 9 Septembrie 2009 in Random
Etichete:, , , , , , ,

sosea1Am inceput sa scriu de plictiseala probabil sau pentru ca imi place sa scriu, sau pentru ca un vis de-al meu e sa ajung jurnalist, sau poate cate putin din fiecare. Si am scris lucruri destul de banale si care pentru cei apropiati mie ar putea fi interesante, insa, pentru ceilalti nu pot fi decat…banale. Am avut o discutie revelatoare aseara (ce a inclus si o dusca de coniac :D) cu o persoana apropiata mie, care  mi-a deschis ochii. Daca vreau un lucru cu adevarat sa nu-mi fie frica de ce o sa intampin incercand sa-l realizez.

O sa ma ia peste picior pentru exprimarea asta, stiu sigur. Oricum, am cochetat cu jurnalismul (la un nivel destul de neprofesionist) si am zis sa imi incerc stiloul si aici, poate…cine stie, vorba-aia.

Si vreau sa ma apuc de treaba.

Apropo, sunt „un pisoi, la vreun metru’ si-un stilou” (multumesc prietenului de mai sus), la vreo 22 de primaveri, par spalacit dar cu personalitate, ochi verzi-albastri, nas maricel (deh! e semn de autoritate :P), gura mare (in sensul ca trancane mult), posterior proeminent (sanatoasa dom’le)  si cum au zis unii „cu coae frate!”

Asa ca deal with it! Brb…

Comentarii
  1. Florin spune:

    Pai, succes 😛

  2. JaneDoe spune:

    ms ms 🙂

  3. Andreea Marinciu spune:

    Ambiţioneaza-te ‘coana :D:-*

Lasă un răspuns

