multa sanatate!

Posted: 17 Septembrie 2009 in Funny me
Etichete:, , , , , , ,

farmacie_bihor_215_20080228143242_515

Ma duc la farmacie. Ca tot  omu’. Se mai defecteaza cate  ceva si deh! trebuie sa  repari. Dar de data asta nu.  Nu m-am dus sa-mi iau  vreun remediu. Am intrat  mai mult sa ma benoclez la  produsele cosmetice din ce  in ce mai prezente in toate farmaciile, cu gandul de a-mi achizitiona ceva, desigur.

Ma invart printre rafturi, ma  gandesc, ma razgandesc  (femeie sunt) si pana la  urma iau cateva produse si  ma indrept spre casa. Platesc si ii multumesc frumos farmacistei iar aceasta imi raspunde „Multa sanatate!”.

Stai asa ca nu se leaga. Nu am luat nici un medicament si nici bolnava nu par :D. Adica, bun, e o rutina si femeia sta zilnic in spatele „tejghelei” si vinde leacuri si potiuni si la sfarsit isi spune incantatia dar mai sunt si persoane sanatoase, ca mine 😀 , care vin pentru nu stiu ce cosmeticale care nu se gasesc pretutindeni. Plus ca femeia avea o fata acra.

In multe farmacii am vazut astfel de fete. Si par mereu suparate. Le intrebi cate ceva despre medicamente si se rastesc de parca toata lumea ar sti 4569895425 de medicamente, ca ele. E  si o lumina difuza in farmacii, iar tanticile astea imbracate in alb si cu minele serioase spunandu-ti multa sanatate chiar si cand iei o apa termala, iti dau de gandit.

Stiu ca nu e usor sa stii pe deasupra 4569895425 de medicamente sau sa te gandesti ca mai bine ai fi dat la ASE, insa, ai putea spune „multa sanatate” mai vioi un pic. Bine, acum nici ca tanticile din supermarketuri, cu gura pana la urechi, aproape fortat un  „o zi buna, va mai asteptam pe la noi”, ca nu e deloc adecvat.

In fine, am trecut pe la farmacie si in cazuri in care am avut nevoie de alinare medicamentoasa si probabil atunci chiar nu am remarcat aceasta expresie avand in vedere starea in care ma aflam, insa nici nu tin minte sa imi fi produs vreo reactie.

Asa ca, multa sanatate!

Comentarii
  1. Maria Mirela spune:

    Am citit acest post al tau si imi place. Continua tot asa !

  2. JaneDoe spune:

    😀

Lasă un răspuns

