Lumea mea…

Posted: 9 Octombrie 2009 in Random
Etichete:, , , , , , ,

Haide intra in lumea mea. Stiu, esti curios. Curios sa vezi parerile mele, felul in care eu percep diferite lucruri, pentru ca ai uitat cum a fost. Intra in lumea mea pentru ca e atat de diferita.

Pentru ca mie imi place sa vad tot ce e mai frumos, pentru ca eu sunt optimist si nimic nu pare sa ma sperie, inca. Pentru ca eu sunt nevinovat si nu am ajuns inca sa schimb ceva in lumea asta. Nu am ajuns inca sa fac rau. Si ma chinui sa fac o lume mai frumoasa din ramasitele voastre. Pentru ca voi ati crescut si ati stricat, ati neglijat, ati uratit.

Pentru ca nu mi-ati dat sansa sa vad unele locuri, pentru ca ati rarit umbra pamantului si ati ucis viata de pe suprafata lui. Pentru ca ati stricat apele si aerul. Pentru ca eu acum trebuie sa am grija la fiecare pas de capcanele voastre. Si vad din ce in ce mai mult nisip si soarele nu e doar cald, e imens de fierbinte. Trebuie sa ma feresc…trebuie sa ma feresc de voi in primul rand, pentru ca nu va pot opri.

Distrugeti si urati pe cei asemenea voua si in calea voastra iarba, padurea, animalele, speranta. Pentru ca voi faceti cel mai mult rau, pentru ca nu va pasa decat de voi. Pentru ca eu, care ma nasc acum, ma bucur din ce in ce mai putin de ce exista in jurul meu. Pentru ca eu ma nasc in zgarie-nori fara oxigen sau in desertul arzator sau in tristetea ruinelor. Pentru ca intr-o buna zi nici imaginatia mea n-o sa mai aiba putere sa deseneze asa frumos ceea ce vad.

Pentru ca traiesc mai putin, pentru ca apuc sa vad doar in carti unele lucruri, pentru ca si cartile au devenit nefolositoare. Si la un moment dat acoperisul lumii mele se sparge intr-un loc si crapatura se extinde incet incet pana vad cu adevarat totul. Pentru ca voi creati spartura aia… si timpul.

Dar ma gandesc ca probabil o sa mor de foame sau de deshidratare, sau vreo bomba fabricata de voi imi va curma existenta, sau vreun gaz, sau virus pe care tot voi le creati. Pentru ca scopurile voastre nu mai sunt bune si ce altii au descoperit pentru a face un bine voi transformati in ce-i mai rau. Pentru ca va luptati pentru o suprematie imaginara si muriti in mizerie fara sa fi vazut vreodata frumosul din lumea asta. Pentru ca sunteti ocupati sa mergeti printre beton si sticla, printre bani si interese… lingusitori, posaci.

Ai vazut si tu candva lumea prin ochii mei, prin ochi de copil… dar ai crescut si ai uitat…child2-thumb

Lasă un răspuns

