Eu sunt…

Posted: 23 Noiembrie 2009 in Funny me
Etichete:, , , ,

Mi-a spus cineva, mai zilele trecute, ca sunt ca vitamina. Dupa o portie copioasa de ras m-am gandit asa la mine. Nastrusnic gand, precum si urmatoarea caracterizare:

Incepand de la comparatia amicului de mai sus as putea spune, in mare parte, ca sunt de acord. Sunt atat de agitata si de energica uneori incat obosesc oamenii din jurul meu. Bineinteles pe cei care nu pot face fata temperamentului meu.

Ies aiurea in poze. Aiurea rau!

Un alt amic mi-a zis o data ca am ochii fosforescenti. Nu stiu care dintre noi era in stare mai avansata de ebrietate.

Am avut numai animale cu nume ciudate. Gigi, Doroftei, Basescu, Google (caini), Boris, Turbo, Zuza (pisici). Numele actualului patruped e prea obscen pentru a-l metiona.

Am o colectie impresionanta de cicatrici de la fotbal, catarat in copaci, muscaturi de caini, patinoar, etc.

Am picat examenul de permis cu 21, respectiv 20 de puncte. Conduc totusi pe drumuri laturalnice de cate ori am ocazia.

Am luat 10 la examenul de admitere de la facultate. Nu mi-am luat licenta totusi.

Am fost data afara din casa de nenumarate ori doar pentru ca am incercat sa cer o explicatie logica. Eu si gura mea mare.

Ascult ce-mi place, mananc ce-mi place. Injur uneori.

Cel mai bun prieten si confident este chiar fratele meu.

Sunt aeriana si zabauca in mare parte a timpului. Unde mai pui ca sunt si o maestra a gafelor.

Am castigat o tabara la Navodari la o olimpiada. La romana.

In clasele 1-12 am luat o singura nota de 4. Nu am fata de tocilar totusi.

Am prezentat concursul de „Miss” in liceu.

Ma impiedic si ma lovesc foarte des. Eram sa ma innec de cateva ori. Si sa ma calce vreo 3 masini.

Muncesc de 3 ani. Cu carte de munca.

Mint uneori din motive absolut stupide. Ma uimesc si pe mine.

Cand cineva e suparat pe mine nu ma las pana nu ma revansez sau pana nu il supar mai tare :D.

Am plans la un meci de fotbal.

In clasa a 4-a mama mi-a luat o camasa care mi-e buna si acum.

Cateva dintre apelativele mele: „tutti frutti”, „J-Lo” (fundu’ e de vina),  „pitica ucigasa” sau una mai noua „zbanghiuta”, etc.

Mare parte a vietii am fost strigata pe un nume care nici macar nu apare in buletin. Si inca ma mai bantuie acest nume-impostor. Nici macar nu e unul dragut.

Mai mereu sunt cu zambetul pe buze. Daca sunt suparata si gasesc un motiv pentru care sa zambesc se duce toata supararea.

Daca iubesc nimeni nu ma poate convinge ca gresesc. Sunt mai incapatanata ca oricand.

Cea mai scurta partida de sex: 3 minute (pe ceas!). I-a fost dor de mine dom’le…cica.

M-am vopsit in toate culorile de baza. Am un par rezistent.

Nu am schiat niciodata. Nu stiu sa merg cu rolele. Nu mai vreau in viata mea sa patinez. As vrea sa fac scuba diving sau bungee jumping. Am o inclinatie catre extrem.

Cel mai puternic model din viata mea si in acelasi timp o persoana pe care am iubit-o enorm a fost bunica mea. Odihneasca-se in pace!

Traiesc haotic. Nu pot sa mentin un program. Incep o suta de lucruri si rareori termin ceea ce am inceput. Dar si cand ma ambitionez si ma incapatanez nu conteaza daca e bine sau rau. Obtin.

Cand eram mica vroiam sa devin Andreea Esca.

Imi place teatrul. Imi plac cartile. Imi place sa scriu. Toate imi dau senzatia ca evadez.

Fumez. Imi place sa ma catar pe tocuri. Imi plac barbatii inalti. Bruneti. Cu maini frumoase, unghiile, in special. Si cele de la picioare.

Stiu, nu vreti sa ma cunoasteti personal! :))

Comentarii
  1. liviu stii tu care spune:

    ha ha ha …prea tare descrierea….imi place aia cu 3 minute :))) =))

  2. JaneDoe spune:

    pai sunt sincera dom’le, se mai intampla ce vrei…asta e :)) si pana la urma ma cunosti si tu, ai vazut ce dementa sunt :))

Lasă un răspuns

