De la agonie la extaz sau invers…

Posted: 14 Decembrie 2009 in Soul shaker
Etichete:, , , , , ,

Ma simt bine azi. Foarte bine. Si rad, am un zambet permanent pe fata pe care oricat m-as stradui nu prea pot sa il sterg. Am si unele framantari, insa m-am decis sa le pun deoparte. Vorba aia „Shit happens!” 🙂

De mult nu am mai avut asa o stare, oarecum de serenitate. E ca si cum azi nimic nu ma poate atinge.

*

Tocmai a venit un domn sa ma roage sa il ajut cu niste hartii. Va fi dat afara. Imi spune ca are 7 copii, ca e de la tara, ca s-a imprumutat la banca si acum ca nu mai are salariu ii e foarte greu. Se cearta din ce in ce mai mult cu sotia lui. Are niste ochi albastri albastri. Riduri adanci si o privire tare blanda. Privirea omului resemnat. Mainile crapate de ani intregi de munca. Vocea la fel de blanda, bunul simt al omului invatat cu greul.

Il ascult cum isi deschide sufletul in fata mea, desi nu stiu cum se numeste si banuiesc ca nici el si nici nu-mi amintesc sa fi schimbat mai mult de cateva cuvinte vreodata, si starea mea de bucurie se schimba intr-una de compasiune, de induiosare. Ma gandesc ca viata e atat de nedreapta cu unii oameni. Ma gandesc ca e atat de nedrept, atat de inegal destinul asta. Ma gandesc ca eu nu ar trebui sa ma plang; comparandu-ma cu domnul in cauza sunt privilegiata.

Ma gandesc la simplitatea cu care spune totul, la tonul cald al vocii si chiar se simte tot ceea ce il apasa. Vrea sa le ofere copiilor lui un viitor sigur si acum nu stie daca mai poate. Imi spune ca doar pentru ei traieste si ma gandesc cat de norocosi sunt copii lui sa aiba un asa tata. Asta este exemplul ideal de parinte in opinia mea. Care da tot. Si stiu de ce zic asta. Dar nu mai vreau sa reduc totul la mine. Azi nu!

Acum nu mai pot reveni la starea de dinainte, o pastrez totusi, inca imi mai flutura un zambet discret pe buze.

Lasă un răspuns

