Irelevant.

Posted: 4 Ianuarie 2010 in Random
Etichete:, , , , ,

N-am inchis un ochi toata noaptea. Deloc. Am ochii cat cepele si bineinteles mi-e foarte somn. De ceva vreme am o insomnie teribila si nu-mi mai revin. Sa nu mai adaug depresia de sarbatori. Si stiu ca am zis ca anul asta e fara tristete, dar ce sa fac daca ea exista. Ce sa fac daca asta e terapia mea. Asta daca nu cumva vreti sa imi platiti voi un terapeut :D.

Ii spuneam cuiva ca blogul asta e refularea mea, modul de a ma trata de tot ce ma framanta. Si e bine pentru ca functioneaza. Las aici o parte din mine. Partea mai putin vesela. Partea vesela e pentru deruta :D.

Nu stiu cum naiba sunt azi. Nu sunt in nici un fel de fapt. Sau sunt artagoasa, sau sunt morocanoasa, sau pur si simplu adormita. Nu sunt suparata azi si asta e bine in ciuda multor lucruri.

Din nou la munca. Destul de placut. Imi era dor sa imi ocup timpul iarasi. Trebuie sa imi ocup timpul mai mult de acum, sa am permanent ceva de facut pentru ca lucrurile au luat o turnura aiurea. Mai bine ma apuc de yoga, sa fiu zen :D.

Am un chef subtil de ironie amestecata cu o veselie lenesa. Trebuie sa ma organizez, sa ma regrupez, ceva de genul asta ca parca ceva a scapat de sub control.

Aberez. Dar as scrie nimicuri din astea zilnic sa arat ca exist, ca sunt aici, prezenta. Scrisul ma linisteste. E placut sa scrii ce iti trece prin cap, prin suflet. Uneori insa, cuvintele sunt o bariera. Te indeparteaza de ceilalti pentru ca nu stiu sa le foloseasca. Ce bine ar fi sa putem discuta fiecare problema pe care o avem. Ar fi o usurare, dar nu facem asta si toate se strang in suflet.

Si acum am sufletul greu dar nu am cu cine sa il disec. Oricum si cuvintele au atatea sensuri iar ceilalti le pot interpreta dupa bunul lor plac. O discutie sicera, fara orgoliu si fara alte intelesuri se intalneste foarte rar.

Stiu ca ce am scris e diferit de tot de pana acum dar azi nu prea simt nimic, azi sunt cam amortita, cam fara chef. Dar recuperez eu. Se intorc demonii cat de curand :D.

Pace! 😀

Lasă un răspuns

