Reverberatii…

Posted: 5 Ianuarie 2010 in Soul shaker
Etichete:, , , ,

Au trecut 4 ani. In care poate nu m-am gandit la tine atat cat ar fi trebuit, dar viata merge inainte, nu? Asa mi-ai zis mereu, sa las totul in urma. Au trecut 4 ani de cand nu ma mai strangi la piept cand vin acasa. Si daca nu esti tu, nu mai e nimeni. Nimeni sa ma intrebe ce mai fac, cum o mai duc, daca ma descurc, daca mi-e bine, daca e totul in regula.

Si imi pare rau pentru ca nu am stiut sa te pretuiesc atunci cand erai langa mine, imi pare rau ca nu am stiut sa iti arat cat de mult te iubesc, cat de sfanta este amintirea ta. Icoana copilariei mele. Cat de dor imi e de privirea aia blanda, de mama. Stiu cat de mult m-ai iubit, cu cata dragoste m-ai crescut, cat ai plans alaturi de mine.

Iti multumesc pentru ceea ce sunt azi, pentru ca m-ai invatat sa fiu independenta, m-ai indemnat sa plec, sa imi fac un drum, sa nu depind de nimeni. M-ai invatat sa fiu puternica si cumva ai trait si tu prin mine. Si ai fost mandra de mine, nu? Sper ca esti in continuare si sper sa te fac si mai mandra.

Imi pare rau ca te-am suparat, ca m-am purtat ca un copil rasfatat. Nici nu iti imaginezi cat de mult imi lipsesti. Imi pare rau pentru tot ce am gresit fata de tine. Nu sunt in stare de mai mult, nu pot sa ma exprim aici, nu pot sa ma exprim nicicum pentru ca inca doare, pentru ca e mult prea personal. Vreau doar sa stii ca vei ramane in sufletul meu mereu si in toate momentele importante din viata mea ma voi gandi la tine…

Lasă un răspuns

