Dragoste ca-n filme

Posted: 8 Februarie 2010 in Random
Etichete:, , , , ,

Frateeeeeeeeeee! Dragostea nu e ca in filme! Niciodata!

Cati oameni ati vazut voi alergand dupa taxiuri cu un buchet imens de flori in mana? Cati oameni ati vazut sa plateasca un avion sa scrie pe cer „Te iubesc X!” Cati oameni ati vazut sa strabata mari si tari pentru a-si cere scuze? Cati oameni ati vazut sa renunte la serviciu pentru a fi cu persoana iubita? Cati? Ca m-apuca nervii!

Atunci care mai e rostul filmelor astora siropoase? Sa ne arate ceea ce nu vom trai vreodata? Sa ne arate ca de fapt suntem niste fraieri usor de impresionat si usor de manipulat. Sa ne arate de fapt ca este o discrepanta atat de mare intre ce arata ei acolo si ce se intampla cu adevarat. Nu m-am uitat la un astfel de film de curand, doar mi-a trecut prin minte exact acum ca noi astia care nu jucam in filme suntem cam lipsiti de idei asa.

Adica nu am vazut pe nimeni sa alerge prin ploaie dupa alta persoana, sa o ia in brate, sa-si ceara scuze si apoi sa se pupe si sa traiasca fericiti mult timp dupa aceea. N-am auzit sau vazut asemenea fapte marete. Dar ar putea exista, nu? Daca ne-am folosi imaginatia am putea face si noi gesturi din astea frumoase si nebunesti.

Nu, nu vorbesc despre faptele marunte, despre cadouri si mici surprize dragastoase. Nu! Vreau sa vorbesc despre fapte cu adevarat semnificative. Ar fi frumos, ar insemna ca nu ne e frica sa ne aratam dragostea fata de o persoana, ca nu ne temem de cei din jurul nostru. Dar se pare ca ne temem…

Am auzit si eu destule cuvinte frumoase, am avut parte de momente speciale insa intotdeauna lipseste neprevazutul. Ar trebui sa avem curaj sa facem mai multe lucruri spontane, ar fi mai palpitant totul. Ar trebui sa ne luam iubitii / iubitele de mana si sa ii ducem in locuri frumoase, sa nu le dam ragaz sa isi faca bagajul, sa evadam alaturi de ei si sa intensificam tot.

De altfel, ceva ce ma enerveaza la culme e ca de obicei ne aratam mai afectuosi la ocazii speciale. Frate, nu e nevoie sa fie Valentine’s Day (care apropo e o prostie, mai avem sa sarbatorim 4 Iulie si ne americanizam), sau zi de nastere, sau Craciun sa aratam persoanei de langa noi cat de mult o apreciem. Fiecare zi sau orice zi e un prilej de a face toate astea. Daca as putea, as lua pe acel cineva de mana si i-as propune sa hoinarim prin lume. Asta daca as fi multimilionara. Insa ideea e alta. Nu trebuie sa fac inconjurul lumii ci doar sa am vointa sa fac astfel de lucruri.

Da, probabil multi ne-am gandit la astfel de lucruri dar nu am incercat sa le punem in practica. Dar haideti macar sa ne oprim pe strada si sa ne pupam vreo 10 minute cu cel de langa noi fara sa ne pese de nimeni, haideti sa il asteptam seara acasa cu ceva nou, haideti sa incercam sa ii indeplinim cele mai arzatoare dorinte, haideti sa ii aratam ca il iubim in cel mai inedit mod posibil. Sentimentele sunt facute pentru a fi aratate, sunt facute pentru a ne umple sufletul. Haideti sa le scoatem la lumina, macar din cand in cand. Haideti sa le traim la intensitatea lor adevarata, fara a fi nevoie sa le cenzuram.

As vrea sa putem face fiecare dintre noi propriul nostru film. Sa creem propriul nostru scenariu, fiecare dupa preferinte. As vrea sa vad cat mai multi oameni indragostiti pana peste cap.

Comentarii
  1. cristiana spune:

    da…intr-adevar..ce frumos ar fi sa facem toate astea…Probabil ca teama de a ne arata sentimentele ne infraneaza de ce le mai multe ori.

  2. JaneDoe spune:

    da si mai e si chestia aia „lasa-l pe el sa faca, lasa-l pe el sa arate”. tinem la mandria asta prosteasca uneori.

  3. Kruger spune:

    Este vorba de cu totul altceva, am invatat sa fim precauti, sa asteptam pe calalalt sa zica primul, dar mai e o chestie…. daca totusi o zice primul… de ce il consideram slab? de ce ne da siguranta aia si noi profitam de ea la maxim? si cand zic maxim, ma refer la punctul ala unde deja nu ne mai place… CA STIM CE SIMTE!
    Mda… suntem niste animale si degeneram pe zi ce trece!

  4. JaneDoe spune:

    da, ai dreptate, dar daca lasi mandria la o parte si vezi cu adevarat cat te iubeste un om, atunci nu cred ca iti pierzi interesul, asta daca si tu il iubesti la fel de mult. mi se pare ca la un moment dat obosesti sa iti ascunzi sentimentele, obosesti sa fii orgolios. unde mai pui ca ascunzandu-ti sentimentele sau nedezvaluindu-le la timp poti pierde persoana iubita. nu vreau sa cred ca degeneram, as vrea sa cred ca suntem atat de inteligenti incat sa apreciam ceea ce ni se ofera

  5. Masaj erotic spune:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  6. JaneDoe spune:

    mersi masaj erotic :)))

Lasă un răspuns

