Barfa necesarum est!

Posted: 24 Septembrie 2010 in Funny me
Etichete:, , , , ,

E urat cand faci victime colaterale. Dar ele sunt necesare. Uneori nimeresc pur si simplu intr-o situatie fara a avea absolut nici o vina, nici un amestec iar alteori o cam cauta cu lumanarea. Eu sunt adepta principiului „CE NU STII NU ITI FACE RAU!!!”. Fratilor daca stiti ceva rau despre mine, daca stiti ceva rau care ar putea avea legatura cu mine, daca stii ceva rau in general, NU IMI SPUNETI, NU VREAU SA STIU!!!!

Ah! numai oameni care nu stiu decat sa faca pe moralistii, sa dea lectii, sa arate cu degetul, cand ei de fapt sunt cei mai vinovati. Cunosc multe altfel de persoane care, vezi Doamne! urasc minciuna, nu o suporta, sunt alergici. etc. Fandoseala! Prefacatorie! Mi-e silaaaa! Toti sunt sfinti… halal!

Eu niciodata nu spun asta pentru ca Dr. House are dreptate: „TOATA LUMEA MINTE!”. Nu, n-am luat-o razna, asa sunt eu mai spirituala. Cum poti fi atat de ipocrit, atat de tampit, in primul rand, sa spui cu o prosteasca convingere, „eu nu mint”. Hai sa mori tu!

Si apoi mai sunt acele specimene care iti atrag atentia cand vorbesti despre altcineva. Te dojenesc: „Nu e frumos sa vorbesti asa despre persoana aia, si mie mi s-a intamplat, se poate intampla oricui”. Hai sa mori si tu! Zau! Asta nu te opreste pe tine Lupule Moralist sa povestesti in cele mai intime detalii intamplari…hmmm… felurite.

Mda am o tinta cand scriu toate astea. Doua de fapt. Una dintre ele va vedea sigur si va spune si celuilalt ca asa suntem noi obisnuiti sa jucam din frageda pruncie Telefonul Fara Fir. Scriam mai demult postul asta dar mi-a fost asa o greata de tot si de toate de cand cu ultimele intamplari… incat… bleah, e inutil chiar si acum.

Oricum ar fi mincinosi sunt aia care zic ca urasc minciuna, ipocriti sunt aia care iti zic sa nu barfesti (ca nu e bine), si idioti sunt toti! Alta concluzie mai buna nu am. Nu am avut niciodata pretentia sa mi se spuna adevarul dar am avut intotdeauna pretentia SA FIU MINTITA DESTEPT. Daca nu stii sa minti (si vrei sa ma minti) nu ma baga in seama, nu discuta cu mine. Daca vrei sa ma minti fa-o cu cap, fa-o in asa fel incat sa nu aflu niciodata sau daca e sa aflu, sa fie dupa atat de mult timp, incat sa nu mai aiba nici un efect asupra mea.

Iar daca aveti de gand sa-mi dati lectii de moralitate, gen „asa da, asa nu” aflati ca pe mine nu ma intereseaza catusi de putin, ca rar am o opinie nefavorabila despre oameni, ca barfesc cu fetele din pura plictiseala si nu lansez zvonuri aiurea, nici nu judec in baza tuturor nimicurilor auzite.

O alta intrebare ce ma framanta este urmatoarea: o data cu inaintarea in varsta ne vom pierde mintile? Zau mi-e frica! Vad oameni pe la 28 de ani, sa zicem asa.. intamplator, care nu au nimic in cap. Care se comporta ca niste idioti fara seaman, ca niste retardati. Un fel de pustani intarziati care nu stiu decat sa se laude, care nu au nici un fel de obligatie sau responsabilitate morala. Niste ridicoli care atunci cand iti vorbesc iti par oameni echilibrati, cu „obligatii”, cu responsabilitati, cu habar despre viata, iar cand se intorc cu spatele iti demonstreaza nu doar contrariul ci mama tuturor contrariilor.

Nu n-am innebunit, asa sunt eu, asa e ironia mea desteptilor, pe care va e greu sa o percepeti acum cand va jignesc (vorbesc despre mimozele alea masculine stati linistiti, nu va bag pe toti in aceeasi oala).

Aoleu sper ca nu e cum zic eu si ca aceste cazuri sunt strict exceptii, desi e trist ca am gasit eu doua deja. E inimaginabil de trist. Chiar sper ca sunt persoane la 28 de ani, sa zicem din nou intamplator, care intr-adevar sunt responsabile, nu se lauda cu tot felul de prostii, care nu sunt atat de stupide incat sa miorlaie dupa o fata pe care nu au vazut-o fata in fata niciodata, care stiu sa aprecieze o fata care isi vede de treaba ei, etc.

Deja simt cum se intorc vorbele la mine, s-au lovit de ceva sec si precum bumerangul… stiti voi. Ei nu stiu, dar sa nu le spuneti. Asa e ca sunt rea, ca sunt o nenorocita, ca nu-mi vad de treaba mea, ca incurc treburile tuturor? Asa e ca merit razbunare. Pai da, eu sunt aia care nu si-a vazut de treaba. Recunosc, cu mana pe inima asta a mea neagra, rece.. pfff. Mi-e lehamite!

Nu port pica nimanui. Doamne fereste! Nu am murit, nu mor si nici nu intentionez sa mor prea curand (intre noi fie vorba) din cauza unor saltimbanci trogloditi. Iar acest post are caracter strict orientativ. Cine se simte, ce pot sa zic… ghinion!

Femeile barfesc, dar femeile nu barfesc cu un regiment intreg. Femeile nici macar nu se compara cu barbatii la capitolul asta.

Dar vreau sa va spun ca unul din saltimbancii astia doi, de 28 de ani cum ziceam, si cu tot felul de apucaturi cretine, a zis o vorba mare. Nu e a lui, dar a zis-o el, parca descriindu-se perfect pe sine si pe amicul lui „CELE MAI MULTE TARFE NU-S FEMEI!”

Enjoy! Necenzurat pentru mai mult efect!!

Lasă un răspuns

