Secret…

Posted: 30 Septembrie 2010 in Soul shaker
Etichete:, , , , ,

Nu mai cred. Nu mai iubesc. Nu mai simt. Nu mai vreau… nimic. Mda, toti avem perioade din astea.

De fapt eu vreau, eu simt. Nu iubesc… a trecut atat de mult timp de cand n-am mai iubit, de cand n-am mai fost dedicata unei persoane. Imi e dor de diminetile in care ma trezeam alaturi de… iubire. Somnoroasa ma rasfatam in pat si-mi doream sa fie o dimineata eterna. Imi e dor sa fac tot felul de lucruri in doi. Imi e dor sa imi zmabeasca cineva atunci cand intru pe usa, sa ma tina in brate cand adorm, sa fim… doi.

Desigur e tarziu. Eu delirez… delirez… delizer. Ei si ce. Oameni suntem, inclusiv subsemnata. Ce-o fi asa rau sa-mi doresc lucrurile astea. Nici macar nu vreau sa aud speculatii cum ca mi-ar fi dor de fostul, de X-ulescu sau de mai stiu eu cine. Mi-e dor de iubire simplu. M-am saturat sa ma lupt pentru alte lucruri. M-am saturat sa supravietuiesc… moarta. Daca sufletul nu e implinit, ce rost mai are totul?

M-am saturat ca oamenii sa-mi zica sa fiu egoista, pentru mine, etc. M-am saturat sa-mi fie frica sa ma implic in ceva. E pur si simplu dezgustator. Am zis! Nu esti un fraier daca iubesti. Esti pur si simplu om.

Si daca cei din jur gasesc asta o slabiciune ce-are a face. O viata avem. Si ne batem joc de ea si ea isi bate joc de noi. De cand lumea si pamantul. Ne-ar trebui un pic mai mult curaj. Ne-ar trebui curajul sa recunoastem ce ne place la o anumita persoana, sa-i spunem, sa nu ne ascundem. De cand inseamna iubirea orgoliu? De cand inseamna iubirea falsitate?

Unde sunt vremurile cand se iscau razboaie pentru iubirea unei femei? Ah! chiar ca e tarziu. Aberez. Voi continua totusi. Noaptea e propice pentru astfel de ganduri. Si visez cu ochii deschisi la ziua in care voi iubi asa cum vreau eu.

Visez la dimineata in care in care ma voi trezi langa EL (naiba stie cine este acest EL, poate chiar inexistent, in fine…). Sa deschid ochii si sa il vad inca dormind si sa ma apropii usor sa-l sarut, sa-mi trec mana prin parul lui si sa ma cuibaresc usor langa el… sa-i simt respiratia calda. Sa ma ia in brate si sa nu zica nimic. Sa fie liniste… implinire. Apoi sa ne ridicam ciufuliti si sa petrecem o zi frumoasa. Nu stiu cum, dar sa fie linistita.

Iar seara, multumiti sa ne cuibarim in pat, sa facem dragoste, sa uitam tot, sa nu mai existe nimic. Sa fim doar noi. Haideti ca nu e chiar asa siropos. Nu e nimic anormal, nu e nimic iesit din comun. Cui nu i-ar surade ideea. Cui nu-i place sa auda un „te iubesc” soptit atunci cand nu se asteapta.

Intotdeauna mi-am imaginat ca buzele au gust de struguri copti… negri. Cu parfumul ala imbatator. Intotdeauna mi-am dorit sa pot spune tot ceea ce imi place la o persoana. Sa creez o complicitate, sa ne stim gandurile dintr-o simpla privire, sa ne innebuneasca o simpla atingere. Sa stim tot dintr-un singur zambet…

Ah chiar ca e tarziu. Spun povesti aici. Adevarul e ca povestile astea sunt cam perimate. Cine mai are timp in ziua de azi de astfel de lucruri, vor spune multi dintre voi. Asta insa nu ne opreste sa incercam. Sa ne straduim sa creem o astfel de relatie. Doar ca ne preocupa altfel de lucruri. Lasam niste nimcuri sa desparta imbratisarea aia calda, sa ne stearga zambetul de pe buze, sa ne faca privirea de nepatruns. E trist, dar suntem niste mecanisme. Am devenit in timp. Dragostea nu tine de foame…

Cine da o fuga in pauza de masa pana acasa sau pana la celalalt doar sa-l vada. In general creezi confuzii facand astfel de lucruri. Cine isi mai asteapta partenerul, seara, acasa, cu sufletul la gura, dornic sa-l iubeasca, sa-i sopteasca tot felul de nimicuri dragalase. In cel mai bun caz cu un gest de indepartare, un „sunt obosit/a” si-un sarut fugar de noapte buna te pregatesti de somn. Si zilele trec, iar int-ro buna zi te trezesti atat de departe de cel pe care candva l-ai iubit atat de mult.

In loc sa ne facem timp sa ne iubim, ne certam din cauza banilor, din cauza altor motive stupide. Cand e deja prea tarziu, ne trezim din cotidian si incercam sa reparam ceva… ireparabil. Suntem atat de egocentristi chiar si in cuplu. Suntem atat de siguri de o persoana pana cand ni se demonstreaza cel mai crunt contrariu. Ne pierdem… noi… cat si o parte din noi. Nu mai regasim puterea sa o luam de la capat sau daca intr-adevar reusim, facem aceleasi greseli.

Poate sunt unii printre noi care reusesc sa mentina toate astea. Poate sunt si oameni impliniti. Putini… dar vreau sa cred ca ei exista. O doza sfruntata de optimism in miez de noapte. Ce poate fi mai descurajator maine dimineata cand ma voi trezi singura si gandurile astea vor fi de mult uitate.

Trebuie sa ramanem ancorati in realitate… asta e. Gata cu prietenii imaginari din miez de noapte. Maine ne asteapta alte provocari ce vor face aceste ganduri sa par cel putin penibile…

Comentarii
  1. claude vignon spune:

    Pentru a avea o relatie fericita, cei doi parteneri trebuie sa se completeze reciproc,avand atatea puncte in comun incat sa gaseasca mereu subiecte de conversatie si preferinte comune.
    Lasa frau liber micilor neintelegeri si discuta problemele actuale la timp, nu le pastra undeva doar pentru tine. Picaturile de acum se acumuleaza mai tarziu si n ai vrea ulterior sa suporti consecintele.Asa ca pastreaza ti marea de iubire linistita, nu permite sa se acumuleze probleme cu potential de ….furtuna.
    Invata sa apreciezi! Arata i ca ceea ce face pentru tine partenerul, te multumeste, te face sa te simti bine. Apreciaza-ti partenerul si eforturile lui de a cladi o relatie armonioasa, oricat de mici si aparent neinsemnate ar fi.
    Respecta ti partenerul!… “ce tie nu ti place, altuia nu i face!”. Respecta dorintele celui de langa tine, oricat de neinsemnate ti s ar parea. Respecta i valorile, chiar daca l consideri inferior tie. Incearca sa vezi lumea din perspectiva partenerului si sa accepti ca exista si alte puncte de vedere.
    Indiferent dacă ştii multe sau puţine, discreţia e o problemă de care trebuie să ţii cont. Prea des lezăm demnitatea unora transmiţând mai departe jumătăţi de adevăruri sau fapte rupte de context ce pot dobândi un cu totul şi cu totul alt sens decât cel real .
    Discreţia e o formă de iubire, în cele din urmă. Un mod în care îi protejezi pe ceilalţi oferindu le ocazia să aibă bucurii personale, tristeţi neştiute şi drame. E foarte uşor să găsim soluţii problemelor tuturor, dar atunci ale noastre însă rămân de nerezolvat.
    Discreţia e respect de sine. Desigur implică să îi respecţi şi pe cei pe care îi tratezi sau nu cu discreţie, dar a fi sau nu discret e o calitate a ta. Cât spui din sufletul ce ţi s a împărtăşit măsoară cât meritai. Şi până la urmă lucrurile ies la iveală…well done is better than well said…

  2. JaneDoe spune:

    frumoasa deghizare. poate ar trebui sa avem curajul sa ne si aratam asa cum suntem… cu greseli, cu slabiciuni. si pana la urma nu e adevarat. uneori nu primim ce meritam iar in al doilea rand nu ar trebui sa consideram ca cel de langa noi este inferior. cat despre discretie, se preteaza atunci cand este cu adevarat nevoie. o mica indiscretie are si ea rostul ei atunci cand persoanele dovedesc lipsa curajului de a spune de la bun inceput ceea ce stiu, ceea ce cred, lasandu-i pe ceilalti sa creada cu totul si cu totul altceva.

    poate sinceritatea e mai indicata. si aici este vorba despre un ideal de iubire. idealul meu. ceea ce as vrea eu sa se intample. nu ceea ce am avut, nu ceea ce am meritat. nu primim niciodata ce meritam. de-asta e ideal, ca-i extrem de greu de atins.

    singura concluzie e ca lipsa de sinceritate fata de noi insine si fata de cei din jurul nostru afecteaza cel mai mult. sinceritatea sufletului nostru atunci cand trebuie cu adevarat.

  3. claude.vignon spune:

    Nu trebuie sa judecam oamenii din auzite…are vreo importanta ce vorbesc ei?….are vreo importanta ce aud ei?…nu !cel putin pentru mine.Nu e mai important sa stim ca barfa unora in loc sa ne scarbeasca ne ambitioneaza sa cunoastem persoanele in cauza?…”crede si nu cerceta e o mare minciuna”…hai sa nu tragem concluzii pripite totusi…sa incercam sa intelegem modalitatile de gandire ale oamenilor…te asigur ca au forme diverse

  4. claude.vignon spune:

    Ce rost are sa i spui unei persoane de la bun inceput ce stii de spre ea,cand de fapt nu stii nimic…prefer sa incerc sa mi formez singur o imagine asupra acelei persoane…numai atunci pot spune cu adevarat ce parere am…si daca am fost de acord sa ”cercetez” persoana in cauza inseamna ca a exista o atractie…dar,se pare ca pana acum nu prea am reusit sa ma fac inteles de nimeni…

  5. JaneDoe spune:

    pai esentialul e ca TU nu ai inteles nimic si ai si un alibi frumos sa te scoti fara vina. oricum ar fi daca as fi vrut sa inteleg mai departe ceva, as fi continuat sa ascult. esentialul e ca nu am ascultat… si nici nu mai vreau! cat despre felul in care ai spus acel „scarbeasca” inseamna ca ai avut parte de un orator extrem de… detaliat. multumesc pentru inca un indiciu pretios

  6. claude.vignon spune:

    E o concluzie pe plan general partea cu ”scarbeasca”…nu trebuie sa transformi in ceva personal…vezi?….am dreptate cand zic ca nu reusesti sa ma intelegi…anyway … not much point in …time we will solve it all

  7. JaneDoe spune:

    iar tu te lupti cu morile de vant. nu intelegi ca orice ai zice eu nu VREAU sa inteleg. credeam ca te-ai prins. hai gata cu toate chestiile astea. intoarce-te la activitatile tale obisnuite si lasa-ma pe mne. eu nu am nimic sa-mi reprosez, nu caut sa demonstrez nimanui nimic. eu nu ma simt vinovata cu nimic, spre deosebire de tine care tot incerci sa te faci inteles, cand stii ca nu mai ai cum. si cu asta eu am incheiat.

  8. JaneDoe spune:

    si vezi ca in primul comentariu se vede clar ca imi dai citate de nu stiu unde naiba. o parte e scrisa fara diacritice si una cu diacritice. nu am nevoie de derinitii sau citate din sesiuni de consiliere. imi plac parerile originale. si nu-mi spune ca deodata ti-a venit cheful sa scrii cu diacritice ca nu merge.

  9. Claude vignon spune:

    Inceputul e scris pe pc…. Restul dp telefon…. macar asta sa crezi…Oricum mi a facut placere… Numai bine

  10. JaneDoe spune:

    oricum l-am cautat pe net si… surpriza, l-am gasit. si coincidenta e mult prea mare, am gasit tot ce ai scris… in fine si mie mi-a parut bine, mai putin minciunile care inca persista. numai bine si tie.

Lasă un răspuns

