O seara frumoasa!

Posted: 27 Octombrie 2010 in Random
Etichete:, , , , ,

Ultimele zile au fost foarte pline de fericire pentru mine. Fericirea, pentru mine, consta in lucruri simple. Nu-mi trebuiesc evenimente extraordinare pentru a ma simti implinita. Daca am prietenii aproape si dispozitia necesara, nici ca-mi trebuie mai mult. Pot spune ca sunt foarte norocoasa. Am niste prietene extraordinare si fiecare intalnire cu ele ma face sa uit de toate lucrurile triste sau de orice alte framantari. Le iubesc pur si simplu si o declar mereu sus si tare!

Asta-seara am facut o mica reuniune, asa fara prea multe pretentii si fara un motiv anume. Nu ne trebuiesc motive pentru a ne vedea si pentru a iesi din cotidian. Si a fost ca de obicei veselie maxima. N-o sa divulg acum modurile noastre de a ne destrabala dar de multi ani avem aceasta traditie. E frumos ca ne cunoastem de atata timp si ne simtim atat de in largul nostru impreuna, ne sprijinim, ne intelegem, e cat se poate de frumos. Prieteniile astea conteaza cel mai mult. Cand nimeni nu e aproape, prietenii sunt si sunt cat se poate de adevarati.

Ce e si mai frumos e ca suntem personalitati diferite si cu toate astea ne intelegem cat se poate de bine. Poate asta ne tine cel mai mult impreuna. Eu sunt intr-un anumit fel, am felul meu de a gandi si ele pe al lor dar impreuna suntem pe aceeasi lungime de unda. Imi voi aloca timp sa ma ocup de fiecare in parte, in urmatoarele posturi. Oricum alaturi de ele e totul bine si ele ma iubesc asa cum sunt, cu toate ale mele si nu sunt o persoana tocmai usor de suportat. Pentru asta le mai multumesc inca o data.

Avem atatea intamplari amuzante impreuna, atatea amintiri frumoase. Am fost impreuna inca din timpul liceului si de atunci am ramas la fel de unite. O traditie foarte frumoasa a noastra e aceea ca atunci cand e ziua uneia dintre noi o sarbatorim intotdeauna impreuna, chiar daca suntem sau nu in acelasi loc, daca avem sau nu alte treburi sau obligatii. Inca din liceu. Daca nu se intampla sa putem in ziua respectiva recuperam in alta zi. Eu de exemplu acum 3 ani, eram intr-o relatie dar am ales sa sarbatoresc cu ele si apoi cu prietenul meu. M-am vazut cu ele intai, ne-am distrat si seara am petrecut alaturi de prietenul meu si… mi-am dat seama ca ele sunt mult mai importante. Ca oricine ar fi langa mine, prietenia lor conteaza mult mai mult. Pentru ca tot ele au fost alaturi de mine atunci cand m-am despartit. Relatiile incep si se termina, insa ele sunt mereu aproape si de ele am nevoie cand sunt trista. Da, nevoia sa le vad cum sunt alaturi de mine, cum ma incurajeaza, cum se razvratesc si ele impotriva acelora care ma supara. Si n-ati vrea sa stiti cum se razvratesc fetele mele.

Simt ca totusi nu pot descrie totul, ca nu pot exprima tot insa ele ma inteleg si inteleg mult mai multe.

In afara de faptul ca ne-am vazut si ne-am mai destresat, s-a mai intamplat ceva amuzant. Una dintre prietenele mele locuieste impreuna cu mine. Asa ca am plecat impreuna spre casa. Trebuie sa mentionez ca stam impreuna cu fratele meu si inca 2 baieti. Eu nu aveam nici un fel de chei la mine, ca sunt aiurita de felul meu si nici ea. Ajungem in fata blocului si sunam tovarasii sa ne deschida. Cand, surpriza! Ceilalti doi colegi erau si ei in fata usii la fel de aiuriti ca si noi (adica fara chei) pentru ca frati-miu era plecat la fotbal si, normal, incuiase. El s-a gandit ca noi, ca niste oameni normali, avem cheile la noi. Nu s-a gandit bine, noi nu suntem niste oameni obisnuiti. Asa ca am stat ca patru aiuriti in fata usii sunandu-l pe frati-miu, care, fiind la fotbal, nici nu avea telefonul langa el. Nu stiu cum s-a potrivit asta, sa fim plecati si sa ne reunim in fata usii fara chei… toti! Dar a fost foarte amuzant asteptandu-l doua ore pe frati-miu in scara. Va imaginati cum se uitau vecinii la noi, asezati pe-acolo si cu o sticla de vin :D. Dar trebuia sa ne ocupam timpul cu ceva.

Se pare ca mereu am parte de traznai din astea si asta nu poate decat sa ma faca sa ma simt bine. Imi voi aduce mereu aminte cu placere de astfel de momente. Asa ca pentru a te simti bine nu trebuie sa ai aproape decat prieteni apropiati… si eventual o sticla de vin bun. Noroc!

Lasă un răspuns

