Hai cu sarbatorile!

Posted: 19 Decembrie 2010 in Random
Etichete:, , , , ,

M-am saturat de politica de rahat, m-am saturat de neajunsuri, de luminitele de pe strazi, de frig, de rahatul asta existential continuu. Si nu, nu o zic cu lacrimi in ochi, cu o deprimare crancena si cu nasu’ rosu’. O zic pur si simplu. Sau o zic cu sarcasm, pentru ca doar asa mai poti sta deasupra. Sarcasmul sa traiasca!

M-am saturat de pizde-n pantaloni, vorba aia, barbati care nu stiu ce vor, oameni care vorbesc aiurea, barfe si susanale, cufundari din astea in nimicnicie. Parca suntem cu totii retardati, nu mai stim sa ne vedem de ale noastre, nu mai stim decat sa aruncam un ochi in ograda vecinului, ca deh, poate el e mai pricopsit.

M-am saturat si de mine pana la urma, pentru ca nu ma pot reinventa, pentru ca nu am posibilitateaa, pentru ca sunt legata de maini si de picioare, ca visele mele se spulbera incet incet, chiar daca trag cu dintii de ele. M-am saturat de jumatati de masura, de resemnare. Urasc resemnarea, urasc banii pentru ca sunt atat de importanti. I-as folosi pe post de hartie igienica, asta ca sa nu vorbesc prea pe fata (cum am facut mai sus 🙂 ). Ii urasc pentru ca depindem de ei, pentru ca nu putem trece strada fara ei, pentru ca nimic nu mai are trecere in fata lor.

Ma rog, din ciclul frustrari de sfarsit de an, as vrea sa adaug ca urasc ca trebuie sa ne multumim cu superficialitatea asta vulgara, ca nu mai avem contact fata in fata, ca nu ne sondam adanc sufletele, ca ne rezumam la banalitati. Nu mai stam de vorba, nu ne mai dam cu parerea, nu mai vorbim din suflet ci avem grija la fiecare cuvintel ca nu cumva sa fie interpretat si rasinterpretat.

In fine, nu prea ma omor dupa sarbatorile de iarna, in primul rand ca nu exista nimeni care sa ma faca sa simt spiritul cu adevarat. In familie nu vreau sa comentez, prietenii sunt la familiile lor, etc. Adica n-au un farmec, nu stiu cum naiba sa explic si nici nu vreau.

Oricum cred ca as vrea sa schimb prea multe, cred ca as vrea sa schimb ceva ce nu se poate schimba… mentalitatea. Ma rog, poate avem toti „pretentii” din astea. Pacat ca mentalitatea asta  a noastra ne duce in jos. Suntem pur si simplu prost construiti.

Oricum, am asa o stare mixta de umor amar cu ironie si autoironie, o melodie proasta si cu picioarele gheata si o vaga durere de dinte, o conversatie mincinoasa si o asteptare plictisita. O nebunie!

Ce mai conteaza, fiinte contradictorii suntem si in nici un caz nu ne putem dezminti. Aveam un pic chef sa refulez si aici e cel mai potrivit. Scrisul e terapie curata, am zis-o si o mai zic.

Nu am chef de urari dar stiu ca voi trimite zeci de mesaje, care mai de care mai personalizate, ca deh nu-mi place sa dau un sms la toata agenda. Acum chiar ma umfla rasul, pentru ca exact asa voi face. Eh asta e, sunt ipocrita la capitolul asta dar ce mai conteaza, sarbatori sa fie! cu mesaje copiate, imprumutate (neoriginale adica), cu Mos Craciuni pe la televizor si prin vitrine, cu beculete care mai de care mai (nu gasesc cuvantul)… in fine, ati inteles, spirit sa fie! ca in rest avem de toate…

Imi cer scuze celor sensibili si plini de… spirit. Va rog sa ma iertati pentru anti-spiritul meu si zeflemeaua asezonata dar deh! asta e, copii traumatizati nu mai cred in nimic :).

Hai ca m-am inveselit. Sarbatori fericite! Mint desigur, dar toti facem asta asa ca nu va mai oripilati aiurea :).

Si cum zicea verisoar-mea cand era mica „Mos Craciun fericiteeeeee!!!!!!”


Lasă un răspuns

