Barbatii chiar sunt de pe Marte

Posted: 14 Ianuarie 2011 in Funny me
Etichete:, , , , ,

Eu nu inteleg partea masculina, sa-i zic asa (nu de alta dar imi vin in minte cuvinte foarte putin magulitoare). Ori am cunoscut eu cele mai ciudate specimene, ori sunt eu aiurea. Inclin sa cred ca e ceva din amandoua, insa e incredibil uneori.

Prima mare hiba e nehotararea. Frateeeeeeeeee, sunteti mai nehotarati decat noi. Ar trebui sa stitit ce vreti, sa fiti mai siguri pe voi, ca de obicei noi suntem alea care nu stiu ce vor. Ar trebui sa ne bazam pe voi, daaaaar (si trebuie sa fiti onesti) nu putem.

Uneori va cramponati, ca vai, sunteti in situatii aiurea, iubiti nu stiu ce tipa pe care n-ati stiut sa o apreciati la timpul potrivit, ca o asteptati sa se intoarca, ca nu se poate sa fie ceva serios, desi ati vrea. Hai sa fim seriosi, nici nu vreti ceva serios dar nici nu vreti sa nu fie nimic. Voi vreti din toate cate un pic, daca s-ar putea ca la arabi, cu cate neveste va pofteste inima, ar fi extrem de bine, sa nu mai fiti nevoiti sa alegeti. Ca oricum nu sunteti niciodata multumiti.

O alta chestie e ca va place sa vorbiti. Daaaa, verzi si uscate indrugati toata ziua. „Vai, iubita sa vezi ce bine o sa ne fie impreuna”, bla bla. Da, caz real. Aburi abundenti de alcool in creierii respectivului atunci cand zicea toatea astea, apoi o incursiune in toaleta fetelor, unde l-am tinut un pic de frunte. Acum ma gandesc ca poate s-a rusinat a doua zi  si d-aia nu mai era asa entuziasmat. Oricum ar fi a treia zi i-am dat papucii, nu-mi plac vorbele goale :).

Alta chestie enervanta e aia gen „nu se poate ca-l stiu pe frac-tu de atata timp si o sa se supere pe mine, n-o sa mai vorbeasca cu mine”. Iti spun eu ca daca o tratezi pe sora’sa cu manusi nu are de ce sa se supere pe tine, absolut deloc. Asa ca fii baiat bun si poarta-te frumos iar daca ai cojones poarta si o discutie cu fratele in cauza, nu de alta dar s-ar putea sa ramai surprins de rezultat. In fine, fratele nu e un calau, nu taie capete, iar daca nu aude chestii de genu’ „am f…-o pe sor-ta” si alte „macarii” va spun eu ca prietenia si voia buna sunt de durata :).

Ce nu suport sa aud e chestia aia „sunt cu tipa asta daaaar nu e chiar ceea ce-mi doresc… imi placi, daaaar nu vreau sa o ranesc”. Frate, vrei o relatie sau o aventura?! Nu de alta dar sa stiu daca ma bag sau imi vad de treburile mele, nu imi trebuiesc scuze patetice. Inseland provoci mai mult rau dar asta e, daca nu realizezi asta esti dobitoc. Asa ca nu vreau sa aud ce suflet sensibil ai tu, dorindu-ti sa nu provoci rau „prietenei oficiale” si nici n-o sa te preamaresc din umbra, sperand ca intr-o buna zi vei fi al meu. Sincer, nu vreau sa patesc acelasi lucru. Iar daca accept o aventura atunci ai face bine sa nu crezi ca ai mai multe drepturi decat mine. Si pana la urma daca nu-ti convine ce ai acasa de ce naiba nu faci ceva in privinta asta? Esti cumva un catelus?

Cel mai tampit lucru mi se pare frica pe care o aveti pentru fetele mai indraznete… da, alea care stiu ce vor. E o anumita doza de lasitate care va caracterizeaza. Cum vedeti o fata din asta dati inapoi, chiar daca va place. Ce, va e frica sa nu fiti mai prejos, va trebuie o fiinta inferioara pentru a va simti cu adevarat barbati, va simtiti intimidati? Fetele cu atitudine va plac de la distanta, sau cum? Ma rog, chiar sunteti de neinteles uneori.

Mai sunt aia care cred ca daca fac pe indiferentii sunt in castig de cauza. Dar prin indiferenta ma refer si la gesturi si expresii nu prea consolatoare. Nu, nu va vom iubi mai mult daca sunteti nesimtiti. Pana la urma ne vom casatori cu un om responsabil, care sa aiba grija de noi, care sa ne fie aproape si nu cu Domnul Aroganta :D. Domnul Aroganta e bun cand spiritul competitiv si dorinta de castig ne acapareaza dar pe urma, ca orice trofeu (desi e mult spus, poate bibelou) se acopera de praf :P.

Nu e general valabil si nu intentionez sa jignesc desi tonul ironic exista, insa trebuie perceput ca atare :D. Asa ca dragii mei masculi, e greu fara voi, dar nu imposibil! Incercati sa intelegeti asta :P.

Lasă un răspuns

