Ramas bun…

Posted: 26 Martie 2011 in Soul shaker
Etichete:, , ,

E nedrept… dar ce mai e drept in lumea asta? Daca asa a fost sa fie, cu cine sa te certi, cu cine sa te lupti? Daca stim ceva cu adevarat sigur in viata asta e ca o sa murim. Nu exista alt lucru mai cert. Doar ca nu stim cand, de ce sau unde. Oricum n-ar face nici o diferenta. Mai bine. Dar e nedrept…

E nedrept ca am pierdut un prieten, un om bun cu care puteai sta de vorba ore intregi. Un om care stia sa asculte… Un munte de cunostinte, un suflet bun… si nu spun doar vorbe. Am cunoscut un om deosebit, cu bun simt, cu o inteligenta innascuta, cu umor.

O sa-mi lipseasca acel „Saru’ mana mandro”… Imi aduceai mereu ciocolata sau suc si ma intrebai daca am destui bani cand ieseam in oras… „o fata trebuie sa aiba mereu bani”, imi spuneai… M-ai ajutat mult si cu vocea aia a ta domoala imi spuneai ca totul o sa fie bine… si uite cum e…

Imi pare rau pentru ce am gresit fata de tine; suntem niste nesabuiti egoisti si nu realizam ce fel de comportament afisam pana nu e prea tarziu… dar mi-ai fost drag si stii asta. Atata timp am fost ca niste frati… toti, cu bune si rele… au fost momente pe care cu siguranta nu le voi uita si intr-adevar ai fost un prieten la nevoie.

Din tot sufletul imi pare rau si fie ca acolo unde esti sa ai parte de liniste, sa ai parte de tot ce n-ai avut aici… sa te odihnesti in pace prieten drag…

Lasă un răspuns

