…de obicei fac ce vreau. Daca simt ca vreau sa fac ceva, nu am nevoie de parerea nimanui, pur si simplu fac.

…daca gresesc nu invat din greseala mea decat mult prea tarziu, sau dupa ce o mai repet de cateva ori.

…nu mi-e frica sa arat cine sunt, nu mi-e frica sa spun ce gandesc, nu mi-e frica sa pierd!

…am nevoie de timp, singura, sa o iau de la capat, nu-mi pierd speranta, doar ma remontez.

…nu am prejudecati.

…nu mi-e teama de nou, de fapt ma plictisesc foarte repede.

…nu-mi pasa ce zic altii.

…am curaj, am imaginatie, am atitudine, am initiativa.

…vorbesc mult, de multe ori aiurea, dar nah! face parte din farmecul meu :D.

…sunt foarte sociabila dar nu leg prietenii si nu am decat foarte putini prieteni adevarati.

…vorbesc deschis despre ce lumea considera a fi tabu. Adevarul e ca nu cred in tabuuri.

…dansez, flirtez, rad contagios, vorbesc urat, sunt frivola, mint, profit, dar pot foarte usor sa conving pe oricine ca nu fac nimic din toate astea :D.

…sufar ca un caine, iubesc mult dar sunt nestatornica.

…ma bucur la tot felul de nimicuri si in general lucrurile simple ma fac foarte fericita.

…am intuitie si functioneaza de minune!

…sunt independenta si nu-mi plac regulile de nici un fel.

…pot sa fiu foarte organizata si concentrata pe ceea ce fac daca am de ce, daca sunt motivata.

…pot sa fiu foarte de incredere in anumite contexte.

…nu-mi plac certurile, mai ales cele publice.

…cateodata sunt violenta, verbal si/sau fizic.

…sunt rea cateodata dar intotdeauna imi pare rau apoi. In esenta sunt buna.

…imi place sa provoc si nu rezist provocarilor :D.

…sunt egoista dar toate lucrurile pe care le fac dovedesc ca sunt altruista.

…nu urasc pe nimeni.

…am devieri de personalitate :D.

…daca iubesc cu adevarat tot ceea ce am scris negativ despre mine pana acum se poate anula…

TO BE CONTINUED…

Comentarii
  1. JohnDoe spune:

    Interesant … Felicitari pentru acest post!

  2. JaneDoe spune:

    Multumesc!

  3. DeccaDuraboll spune:

    I love meinenameist.wordpress.com , bookmarked for future reference

  4. betonmma spune:

    meinenameist.wordpress.com is amazing, bookmarked!

  5. I saw many sites but meinenameist.wordpress.com is best ever

Lasă un răspuns

